Wednesday 2 March 2011

LIPAS!!!!!!

Tomyam.... Nyummmyyy..!! Mmg sgt enak+Lazat... Kami sekeluarga mmg amat ske kn pedas.. Lg2 TOMYAM.. Mmg layan.. Aku singgah bli tomyam dkat deretan kdai berhampiran dgn umah akak aku.. Kdai 1MALAYSIA kata nye.. tp yeeeewwww,,,!!! x sgke amat kotor.. Persekitaran  nye mmg x nmpk kotor tp x sangke..................................................................................................................................................
(akak aku sorg jer usik tomyam 2 sbb aku still knyang lg cz baru pas g makan ngn adam an...)
Dalam Asyik akak aku melantak dan mnikmati tomyam 2.. Dh setengah magkuk baru akak aku perasan ade LIPAS dlm tomyam 2..
yaaawww...!! patot ar akak aku kata sedap gler.. Ade LIPAS rupe nye.. Hisssshhh,,!! Choiiii.. akak aku tros buang tomyam 2 then telan air bebanyak..

Kdai 2 mmg dh Kne BLACKLIST.. Amat pengotor!!!

P/S :: patot ker jual makanan yg ade binatang laen dlm makanan 2..??Patot ker biar kn periok 2 ternganga smpai binatang mcm ni boleh masok..??Eh!!Please lh k.. Jgn Jd pengotor ok!!!!!!Hormat org baru kdai boleh maju cik kiah oiiittt!!!Thu nk meniage jer,,,tp kebersihan pon kne jge jgk.. Adeh!! Ape pnye olang lh mcm ni..
(GGGGRRRRRRRR!!! SERIOUS SEH,,GERAM GILER..!!)

1 comment: